Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Войтов О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Войтов О. В. Поняття, система та класифікація негласних слідчих (розшукових) дій [Електронний ресурс] / О. В. Войтов // Правничий часопис Донецького університету. - 2014. - № 1-2. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pchdu_2014_1-2_8
| 2. |
Власюк О. С. Урожайність та фітосанітарний стан пшениці озимої залежно від строків сівби і норм висіву [Електронний ресурс] / О. С. Власюк, Д. П. Кирилюк, О. Д. Войтов, О. О. Нараєвська // Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. - 2013. - Вип. 21. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatu_2013_21_13
| 3. |
Кутья О. В. Оптимізація параметрів транспортного процесу міських вантажних перевезень [Електронний ресурс] / О. В. Кутья, Н. Г. Бережна, О. В. Войтов // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - 2019. - № 18. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tcalk_2019_18_7 Розроблено методичний підхід до оптимізації параметрів транспортного процесу міських вантажних перевезень. Підхід грунтується на моделі сумарних питомих витрат, які враховують три складові. Перша складова залежить від тарифу на перевезення, довжини маршруту, маси перевезеного вантажу, а також технічної швидкості руху, частоти надходження заявок на транспортне обслуговування і коефіцієнта надійності транспортного обслуговування. Друга складова питомих витрат залежить від кількості автомобілів, що перебувають в наряді, технічної швидкості руху, сумарного часу транспортного обслуговування, витрати палива і його ціни, а також маси перевезеного вантажу, коефіцієнт використання пробігу, коефіцієнт використання вантажопідйомності автомобіля. Третя складова залежить від кількості автомобілів, що перебувають в наряді, сумарного часу транспортного обслуговування з урахуванням збільшення часу на виконання навантажувально-розвантажувальних робіт, початкової вартості автомобіля і витрат на технічне обслуговування автомобіля та амортизацію. Отримано математичні вирази, які дозволяють виконати математичне моделювання сумарних витрат на міські вантажні перевезення та розрахунковим шляхом отримати оптимальну масу вантажу, що перевозиться. Показано, що при величині коефіцієнтів використання пробігу, який дорівнює 0,5 і величині коефіцієнтів використання вантажопідйомності автомобіля, який дорівнює 0,5, запланована маса вантажу для перевезення майже не відрізняється від оптимальної. При збільшенні зазначених коефіцієнтів до одиниці оптимальна маса збільшується в 1,4 - 1,6 разів. Показано, що для зменшення сумарних питомих витрат на міські вантажні перевезення необхідно розрахунковим шляхом проводити корегування маси перевезеного вантажу.
| 4. |
Горяїнов О. М. Дослідження математичної моделі стійкості транспортного потоку на ділянках дорожньої мережі міста [Електронний ресурс] / О. М. Горяїнов, А. С. Козенок, Н. Г. Бережна, І. І. Сисенко, І. А. Бабич, О. В. Войтов // Центральноукраїнський науковий вісник. Технічні науки. - 2023. - Вип. 8(1). - С. 183-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkntu_2023_8(1)__23
|
|
|